Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 Julai 2009

sJe2 jE...

hehehe...
tah pape tah tjuk...
ala..sje je....
ngh boring2 ni...xde wat pape...

sbnrnye...
aku nk letak gmbr ni....
gmbr mmber2....


ni kwn2 mse skola....
yg blah kiri tu mast....
n blah kanan tu qimah......
ni best friend dr form 1 tau...
kami sgt rapat....hehehe....




yg ni plak, mmber rapat smpai skrg....
kenal dr sem 1 sampai la keja la ni....
ktorg sama2 dok kt putrajaya ni...
hehehe...


ni mmber rapat masa sem 1..
tp start sem 2, ada yg bwk haluan msing2...
cewah....tp ktorg tetap rapat....
buktinye, ni gmbr masa last sem....
aku pling suke gmbr ni...
sbb ktorg nmpk sgt comel disitu...
ngeh3....


ni plak mmber2 rapat skrg...
slaku rakan serumah n rakan sebisnes...
hehehe....
ktorg pon agak rapat..
dan sering kuar bsama....
hik3...

dan aku baru sedar...
yg aku ada byk gmbr dgn cik wanna...
hehehe..
meh aku senaraikan...











dan gmbr klakar xle blah aku ngn wana...
ialah....



muka ku sgt buruk ketika ini...
hahaha....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."