Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Julai 2009

iNduKsi khUsuS..

Tuan/Puan

KURSUS INDUKSI KHUSUS BIL.7/2009 PADA 27 HINGGA 31 JULAI 2009 DI HOTEL BAYVIEW, GEORGETOWN, PULAU PINANG

Saya dengan hormatnya diarahkan untuk memaklumkan bahawa Jabatan Pendaftaran Negara akan menganjurkan Kursus Induksi Khusus Bil.7/2009 bertempat di Hotel Bayview, Georgetown, Pulau Pinang pada 27 hingga 31 Julai 2009 (Isnin - Jumaat) termasuk hari perjalanan.

2. Sehubungan dengan itu tuan/puan telah dipilih untuk mengikuti kursus tersebut dan diminta melaporkan diri pada tarikh, masa dan di tempat berikut :

Tarikh : 27 Julai 2009 (Isnin)
Masa : 2.00 petang - 6.00 petang
Tempat : Dewan Sri Mas 1, Level 4,
Hotel Bayview,
24-A, Farquhar Street
10200 Georgetown, Pulau Pinang.
Tel : 04-2633161

hahaha....
akhirnya aku pegi jgk induksi....
hehehe....
tp tu la..ati ni rasa bbelah bagi je....
xtau nape..
kdg2 rasa happy..
kdg2 rasa xhappy....
eh....ntah le...
mayb sbb aku pegi ni nek flight..
huhuhu..
~agk sakai dan blur serta jakun....sbb xpnah menaiki kapal terbang...~

harap2 pas ni cpat2 la plak dpt g induksi umum..
kalu da settle sumenye, cpat skit aku dpt pengesahan jawatan....
harap2 la ea....

dengan itu,
aku akn kembali mnulis blog pd 3 Ogos 2009..
sbb nye, kalu g sana msti la xsmpat nk bukak blog..
ntah2 bukak internet pon xdpt..huhu....
doakan aku n my team slamat pergi, slamat smpai dan slamat blik smula...
n aku harap kursus ni best hokay..
sbb aku akan boring ble bnda tu xbest...

dan utk maklumat anda sume...
saje2 je nk gtau kn....
aku pegi je nek flight...
blik aku naik bas...sje je....
kte jln jauh2 ni msti la g tgok tmpat org kn...
tp aku rasa mcm xbpe nk smpat sbb tkot tlepas bas plak...
tp xpe... aku akn cuba mninjau tmpat2 mnarik kt penang tu....
~huhu...da la bln ni kena bajet...kena kuar duit plak pegi kursus jaoh2 ni...~

dan aku pon xde cter sgt nk diletak dlm n3 ni..
cume......
hah....mlm td aku n housemates...
g tgok cter skrip 7707....
rupe2 nye tah pape je cter dia...
xde la seram sgt..
~cmne nk seram..ble antu kuar je aku tutup mata...so xnmpk le antu nye...hehehe...amcm?? bijak x aku.....hehehe~

cter yg agak bodo2 gak la..
ptotla diperam 3 taon..
prof pon xtau nk kuarkn ke x cter ni sbb tkot org gelak je....
huhu....
xpelah....dlm 10 mrkah, aku bg la 6....
kira ok la tu....

byk lg cter akan menyusul di pawagam pas ni....
so...tggu je la....
harap2 cter2 pasni xde la yg mmbosankn...
kalu nk wt skrip tu, wat la btol2..
kalu x wt abis duit je wat filem..
tp smbutan xde...dpt gelak ada le....

hokayla...
tah ape yg aku mrepek ni pon aku xtau...
ngok ngek jgk aku ni...
hehehe.....

jumpe next next week ye...
daaaaaaa.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."