Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

06 November 2014

Aku Dengan Rasminya Bertukar...


Assalamualaikum..

aku sekarang dah selamat bertugas sebagai pa kepada ketua pengarah... dok tingkat paling atas koo... huhuhu... bangunan ofis aku ni 14 tingkat je.. nasib baik...kalau x, gayat mak....

so far, Alhamdulillah... aku harap aku ikhlas dengan semua yang jadi kat aku sepanjang 11 bulan untuk tahun 2014 ni.. banyak sangat cabaran... dugaan... sampai aku melabelkan tahun 2014 ni adalah tahun yang menyeksakan aku... apa2 pun, aku tau, ni semua dah tertulis.... aku redhaaaaa... (sambil nyanyi lagu Tom.. hehehe)

ok, xde apa nak dicoretkan sangat... nak bagitau tu je... hehehehe.... daaaaaaa


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."