Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Oktober 2014

Fuhhh... fuhhh..... (tiup habuk)


Assalamulaikum...

umak aii..... lama jugak aku tak update blog ni..... dah penghabis bulan Oktober daa.... ish2... selalunya ada je benda aku nak cerita... tapi la ni... aku takde semangat langsung nak update... perasan aku sejak aku dapat bos baru ni..... hmmm...

aku tak tau laaa... ke aku tak biasa dah dengan bos lelaki.... apa aku buat serba tak kena.... tak selesa.... kadang tu naik baran jugak aku.... bos baru ni memang banyak mencabar kesabaran aku... tapi aku tetap positif dan tak nak melawan... aku biar dan lihat je dulu... bila kena masa dan tempat, mungkin aku akan menjawab jugak...

dia ni memang lain dari bos2 yang pernah aku jaga... lain apa, takdapat la aku cerita kat sini... nanti kata aku mengumpat mengata bos sendiri... ada part2 yang dia ok... ada tu sangat menyakitkan hati aku.... semenjak 2 menjak ni pulak, aku asyik balik lambat... selalu 6.30 tu la paling lambat.. ni kadang2 lepas maghrib pon pernah.. ot hari sabtu, bukan sebab kerja ofis, tapi....... hmm.. malas la nak cerita....

aku cuma minta Allah bagi aku kekuatan... kekuatan nak pergi kerja... mana tak nya, bila dia ada, aku rasa tak tenang... gelisah... takot buat salah... macam2 laa... hari ni dia takde, tu yang aku menyempat bukak blog.. lepastu update file2 sulit.. aman je rasa.... huhuhu....

oklah... daaa..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."