Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 September 2014

Terima Kasih Mak! Terima Kasih KakCik!!


Assalamualaikum....

#throwback


Mak  : Nah, hadiah.. (sambil diperhati kakcik)
Aku  : yeayy... apa ni?? (sambil tenung plastik yang ada kotak kecik kat dalam)
Kakcik  : hadiah laaa.... tanya pulak....
Aku  : eh... (bila ternampak kotak tertulis lenovo) handphone ke??
bukak kotak, terkeluar lah sebijik handphone..
tanpa segan silu, gelak besar dan melompat macam beruk.... hehehe

Mak  : kemain suka lagi dia....
aku pandang kakcik sambil sengih nampak gigi, sambil tayang handphone...
Kakcik  : huh!! takyah nak sengih sangat laaa... (jealous la tuhh... hehehe)

aku baru niat nak beli handphone... tapi Alhamdulillah... Allah permudahkan melalui pemberian mak dan kakcik... terima kasih Allah.. terima kasih mak... terima kasih kakcik... 

ok, tetiba rasa terharu, rasa nak nangis....

okbai...

2 ulasan:

Hustler berkata...

Makcik, kat saya ta bagik ke? asik Lia jek... hahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

Makcik tanya.. "eh2.. anak ni siapa?"

;p hahahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."