Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Ogos 2014

Warna Super Spontan


Assalamualaikum...

rancangan favourite aku kembali lagi.... hahahahaha... taksabar nak gelak guling2 depan tv.... ape yang best sangat program ni?? yang bestnya, ada pelawak2 laaa... kali ni, ramai pelawak2 favourite aku... johan, shuib dan bocey.. nampak best kan? kan? kan?

seramai 14 orang pelawak popular tanah air bakal bersaing dalam program realiti popular Warna Super Spontan untuk musim ketiga yang bermula pada 22 Ogos depan, pukul 10 malam di Astro Warna.

dua kumpulan bakal berentap iaitu Mawas Berduri yang diuruskan oleh Rashid Salleh dan disertai oleh Johan, Syuk, Jihan, Rahim, Fad, Didie Alias dan Yus.

manakala kumpulan Biawak Laser akan diuruskan oleh Reza dan dibarisi oleh Shuib, Taukeh, Shahrol, Michael Ang, Achey, Sharifah Sakinah dan Abam.


2 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

wah..tahon ke-3 Johan..moga menang ye taon ni..hehehe

LiaNa YuSoF berkata...

kan... aku mmg nk dia menang.. tp kumpulan dia xbape kuat laaa.... huhu.. kalau dia xmenang pon xpe, sbb aku nk tiap2 tahun johan ada.. baru best.. hahahhahahahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."