Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

25 Mac 2014

Mengenang MH370


Assalamualaikum...

pagi yang suram.... berita yang disampaikan PM malam tadi membuatkan aku menangis... walaupun aku bukan siapa2 di antara mereka, tapi aku dapat rasa kan kesedihan, kepenatan mereka menunggu, mencari... tapi akhirnya....... T_T Allah jua Maha Mengetahui segalanya..

aku harap, misi seterusnya iaitu mencari kotak hitam pesawat dapat dipermudahkan.. aku tau itu bukan kerja mudah... malah Air France sebelum ni pon, 2 tahun baru jumpa kotak hitam.... tapi, kita berbalik semula pada Allah... macam yang aku kata tadi, Allah lah yang Mengetahui segalanya... takdir yang telah tertulis... siapa kita untuk menidakkan nya?

dan aku berharap, ada mangsa2 yang dapat ditemui... walaupun hanya menemui jasad saje... aku tau, itu mungkin mustahil... jika hari pertama lagi pesawat dah terhempas, tak dijumpai selama hampir 17 hari... hmmm... tak boleh bayangkan..... sedih...

Ya Allah Ya Tuhanku... KAU ampuni lah dosa2 mereka.. Jika ini takdir buat mereka, jasad mereka tertanam di lautan yang luas.. kami redha... semoga mereka tenang disana.. dan KAU cucuri lah rahmat ke atas roh mereka... KAU tempatkanlah mereka dikalangan orang2 yang beriman... Aamiinn...aamiinn... aamiin Ya Rabbal 'Alamiinn....


KAMI AKAN SENTIASA MENGENANGMU.. MH370..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."