Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Februari 2014

Kaulah Cinta Sesungguhnya.....


Assalamualaikum....

apa yang aku mengarut ni kan... hahaha.. takdelah.... saja nak bagitau... aku tiba2 rasa suka sangat sangat sangat sangat kat lagu Cinta Sesungguhnya yang dinyanyikan oleh Sabhi Saddi (ft Marsha).. rasa terbuai2 bila dengar suara penyanyi dan lirik2 nya.... lepastu terbayang2 pulak muka Sharnaaz Ahmad & Keith Foo.. apekah??

amboiii ko liana!! kemain lagi... hahahaha... takdelah... tang terbayang muka Sharnaaz Ahmad & Keith Foo tu aku tambah je.. kang ada yang kena kecam kang... hahahaha.. (penangan Bukan Kerana Aku Tak Cinta & Ariana Rose)

nak bagitau tu je.. kbai.. ;p

1 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

dah boleh la mule bukak2 pintu hati, keluar2 mencari jodoh..hehehe

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."