Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 November 2013

Final


Assalamualaikum....

Dua final yang akan berlangsung minggu ini... (yang aku tau laaa... hehehe) iaitu...

1. 1 Nov 2013 (Jumaat) hari ni laaa....

akan diadakan secara langsung di Dewan Kenangan MPSP, Sungai Petani, Kedah... (watpe la buat jauh sangat... huhuhu) dan boleh juga saksikan malam ni pukul 10.00 malam di Astro Warna 132 dan Astro Maya (kalau taksilap aku laaa) 


so... siapa pulak akan jadi Juara Super Spontan 2013?? hehehe... sama2 kita saksikan malam ini ye..

2. Final - Watson Piala Malaysia 2013 (Pahang menentang Kelantan)


tarikh keramat 3 Nov 2013, ahad ni di Stadium Shah Alam, Pahang akan menentang Kelantan... siapa pilihan korang? hehehe... aku macam biasalah... akan pilih selain dari Kelantan... kihkihkih... jadi, aku pilih Pahang la kan... hahaha.. xdela.. aku menyokong untuk kemenangan Pahang, tapi kalau Kelantan yang menang, nak buat camana.. tengoklah, rezeki pasukan mana nanti...


tapi, kenapa aku kata aku pilih selain Kelantan? bukan sebab aku tak suka ye... macam ni... aku selalunya tak akan pilih pasukan yang dah selalu menang.. hahaha... boleh macam tu? hahaha.. contoh macam Kelantan.. Selangor.. kita bagi la peluang pasukan lain... bukan la jeles pon pasukan negeri sendiri takde dalam saingan piala2 bola sepak kat Malaysia ni.. tak jeles pon... kang aku kata aku penyokong tegar mana2 pasukan kang, ada yang kata aku lupa diri.. hahaha... tunggu je la pasukan negeri sendiri up balik.. dengar2 macam nak naik balik pasukan negeri aku ni... hehehehe.. tunggu je la... oh ye, aku juga peminat pasukan JDT.. sebab adik beradik ayah (lain2 mak) semua tinggal kat Johor.. (taksalah kan?? kata nak ikot negeri... hehehe..)


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."