Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Oktober 2013

Dah Bosan...

Assalamualaikum..

takde mood la nak menaip beberapa hari ni.... nak share cerita pasal raya haji pon, hmmm... malas...

sekarang ni aku asyik terpikir2 je.. mana arah tuju hidup aku lepas ni.... takkan aku nak dok tang tu je....... aku sebenarnya dah bosan.... nak tukar angin.. tukar environment... nak keluar dari putrajaya ni.... huhuhu... tapi aku nak kemana? haisshh.... takpelah.. pikir dulu masak2... dah betol2 pikir, dah betol2 ready.. baru mintak tukar... yang pasti, bukan putrajaya, bukan KL, bukan Melaka...

kbai...

1 ulasan:

Ifa berkata...

solo2 bleh trbang ke mn je li.. t dh berdua kn ikat..huhu

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."