Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 Ogos 2013

Pagi Ni Minum Susu Je Dulu Ea....


Assalamualaikum.....

2 hari bekerja selepas cuti Hari Raya AidilFitri.. mood masih belum mari... nak kata seronok raya ni, tak jugak.. banyak benda yang jadi... yang happy ada, yang menyakitkan hati pon ada... tapi, nanti dulu lah... mood nak karang cerita panjang berjela pon belum mari lagi...

semalam, sebelum sampai ofis (dari Melaka) singgah kat gerai tepi jalan beli nasi lemak.. tengahari, makan bekalan dari mak... jadi aku taktau keadaan kat ofis ni, kafe bukak ke, madah bukak ke.. ada makanan ke... jadi hari ni, dengan yakin nya aku turun bawah ke kafe, konon2 nak beli breakfast laa.. tengok ramai org keluar dari kafe... sekali aku masuk, hanya kedai mamak je yang bukak.. cehhh... tengok, ada mee goreng dengan roti canai je.. orang pulak ramai.. aku pon.... malas lah.. pegi madah je la beli roti...

sampai kat madah, 1 roti pon takdo.... hmmm.... last2, amek susu, air mineral... dah.... jadi pagi ni, kita minum susu je la ye.... 

~ ofis sunyi lagi.. masing2 cuti sakan.. akak2 kafe pon cuti sakan... adehh.. kak, bila nak meniaga ni? huhuhu...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."