Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 Ogos 2013

Biskut Raya Kegemaran.


Assalamualaikum..

dah petang2 ni, mengantuk pulak.. jadi, meh aku karang sikit barang dua tiga perenggan cerita... hakhakhakphuii.. ok, aku nak tanya, apa biskut raya kegemaran korang?? nak jawab, sila komen sikit... kih3..

nindia biskut raya pujaan hati aku..

Semperit / Dahlia

biskut ni, kalau dah pekena, aku memang takpandang kiri kanan depan belakang atas bawah dah........ ngap2 sampai lah, "eh, habis dah?" habis sebalang ko.... hahahaha... thanks kat huda bagi biskut ni.. dah aku perabih kan dah....

masa raya ke-2, ada pegi rumah pak uda mak uda.... aku jarang nak bukak balang kuih raya kalau tuan rumah hidang makanan berat... tapi, bila terpandang je biskut semperit, teros ambik letak atas riba sambil tengok tv... hahaha... lantak pi lah tak malu pon, umah pakmak sedara sendiri kan, nak malu apa... tapi mak uda buat versi pandan.. lebih kurang macam ni lah, tapi mak uda letak chocolate rice.. habis sebalang jugak.. tapi dalam balang tu memang dah tinggal separuh.. takleh salahkan aku lah.. hahaha... konon nak mintak lagi, tapi mak uda kata dalam balang tu yang last, habis sudah... alaaaa..... baru nak mintak topup... hakhakhak...



Semperit Pandan


tak lupa, biskut raya paling tradisional.. cewah, tradisional la sangat... hahahaha.... 


Tart Nenas


ni pon sama, kalau hadap tak toleh mana dah.... tapi kat rumah aku (putrajaya) takde la pulak tart nenas... dok terpandang kat kedai, meleleh je ayaq liuq... tapi dok pikir, 7 lagi biskut raya kat umah tak makan lagi, lupakan dulu hasrat nak beli tart nenas... huhuhu...



psstt : lagu raya kegemaran tahun ni, Hari Yang Ku Nanti dendangan Adira, Hazama & Dina Nazir... dengarlah.. pasti rasa nak menari2 sekali... kihkihkih.... (lagu ni tahun 2011 punya..)

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."