Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

28 Ogos 2013

Nothing Special...



Alhamdulillah... Allah bagi kesempatan buat aku untuk bernafas hingga ke hari ini... (28.08.1988-28.08.2013).. Tak ada apa yang istimewa dan tak ada apa yang nak dibanggakan, masih banyak benda lagi yang belum terlaksana... Aku harap Allah bagi lagi kesempatan untuk aku melaksanakan apa yang aku rancang dan impikan... 

tahun ni, tiada hadiah untuk diri sendiri... cukuplah aku dah berhabis beli 4 pasang baju raya tahun ni... adehhhhh... ni nafsu punya pasal la.. ke geram punya pasal.... hahahaha... thanks to my best friend Huda sebab bagi coklat.. tiap2 tahun dapat coklat.. best2... and thanks to all my friends yang wish melalui fb dan msj.... mak, makteh, along yang wish... amin.. amin.. amin ya rabb al a'lamin untuk doa2 korang.... 

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."