Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 Julai 2013

Tiada Lagi Finn Hudson


Assalamualaikum...

semalam, 1 dunia dikejutkan dengan kematian bintang utama siri kegemaran aku, Glee... Cory Monteith.. (tarikh sebenar 13 Julai 2013) aku pon terkejut jugak.. hmmm.. DADAH.. tu lah punca utama... selebriti2 hollywood ni asal mati je sebab terlebih ambik dadah... ish.. tak sangka lah... muda lagi.. mati cara macam tu pulak...


hmm... tu je lah nak habaq... actually aku masih lagi takpercaya berita ni... ishh.. susah nak percaya... tapi dah ajal dia, nak buat macam mana... hmmmmm......




1 ulasan:

Hustler berkata...

tuh bukan ajal... tuh pilihan cara kematian.. hohohoh

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."