Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

09 Mei 2013

Selamat Hari Jadi Ayah..


KLIK UNTUK BUAT DUIT!! 


Assalamualaikum...

hari ni, genap dah usia Ayah 56 tahun.. Selamat Hari Jadi Ayah... semoga Ayah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa dibawah lindungan-Nya...tak lupa, semoga Ayah sentiasa sihat untuk menjalani aktiviti2 Ayah sebagai pesara.. hehehe... Ayah dah bercucuk tanam, ternak itik... harap2 lepasni Ayah boleh jadi bisnesman pulak.. Aminn..

ok, kalau nak tau.. Ayah aku ni takpernah tanya kat aku (sejak aku sekolah/poli/kerja) ada pakwe ke tak? dah ada perancangan nak kahwin ke? takde ok....... nampak tak Ayah aku tak reti bab2 ni... hahahahaha... so, bila aku dah ada pakwe nanti, macam mana aku nak bawak pakwe/bakal suami aku jumpa Ayah Mak??? adehhhhhh..... bab ni, aku pon tak reti.. dan malu..... huhuhu....

ok, aku merepek je..
^_^Y


p/s : walaupun tak berapa rapat dengan Ayah, tapi aku takpernah miss wish birthday Ayah.. walaupun ayah pon tak tau bila birthday aku dan takpernah wish pon.. huhuhu... takpe..... ^_^


5 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

abah aku pun xpnh tnye ade pakwe x..tup2 aku gatal bwk laki aku p jumpe..hahaha

Selamat hari jadi abah lily & abah aku..sama2 bulan 5..

Ifa berkata...

slamat ari jadik pakcik yusof!
ha'a lili..ak pn x penh gtau makayh aku ade pkwe ke x.. tp dorg mesti tau sbb aku slalu b'gayot.. tup2 bwk g jmpa je.. so, xpyh malu2 k. Bwk je cek abg kau jmpa dorg.. bile nk bwk??? nk aku teman x..?? hihihi

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahaha.. cek abang pon takde, nak bawak ape nye...

Hustler berkata...

kompang dipaluuuu... cik usop dapat menantu!! eh?? salah lagu ke??

LiaNa YuSoF berkata...

salah laaaaa....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."