Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

13 Mei 2013

Barisan Kabinet Baru Akan Diumumkan Minggu Ini...


KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

Assalamualaikum....

wah, minggu ni TokNajib akan bentang barisan kabinet.. kemungkinan ESOK.. tak sabar rasanya nak tahu siapa yang akan menerajui semua kementerian dalam Malaysia ni.. yang pasti, banyak muka baru dan berpengalaman..

dan mungkin akan ada kementerian baru.. atau kementerian yang dipecahkan... dengar2, MECD nak diwujudkan semula... tak tau lah, tunggu je lah pengumuman nya nanti...

dan yang pasti jugak, senarai kabinet kali ini juga bakal menyaksikan ketiadaan Datuk Seri Dr Rais Yatim (wana... ko dapat menteri baru...), Datuk Seri Dr Ng Yen Yen, Tan Sri Nor Mohamed Yakcop, Datuk Seri Peter Chin Fah Kui, Datuk Seri Kong Cho Ha, Datuk Seri Chor Chee Heung, Tan Sri Bernard Dompok dan Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin yang tewas dan tidak bertanding semula kecuali kalau mereka dilantik sebagai senator... kegagalan bekas Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam dan bekas Menteri Besar Johor, Datuk Abdul Ghani Othman yang masing-masing tewas di Bukit Katil dan Gelang Patah, dijangka dilantik sebagai Menteri (untunglah...)


pssttt : teringat masa nak kena interview dengan SPA kat poliPD tahun 2008, kemain hafal segala kementerian, sekali dengan Menteri, Timbalan Menteri dan peranan setiap kementerian.. tak lupa, nama Agong dan segala nama Sultan yang ada.... serta nama PM, TPM, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, KSN dan lain2 lagi... hahahahahaha... macam nak gila menghafal... dah la baru lepas pilihanraya masa tu... 




KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

1 ulasan:

zal88 berkata...

tau xpe..da la mse tu asyik igt menteri yg lama je..asyik la tertukar2..hehe
Kementerian ak pun dapat menteri baru gak li..cuma xtau sape je..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."