Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 April 2013

Politik


Assalamualaikum...

wahhhh..... berani ko liana, nak cerita pasal politik.... hahahaha... sekarang ni, mana boleh nak cerita sangat pasal politik.. walhal kita tau, kita ada hak kan.... takpe, jangan risau.... takde nak cerita apa pun... cuma nak letak 1 komen yang aku baca dari akhbar online... yang sekarang ni semua akhbar dok sibuk cerita pasal politik.... ahli kena pecat sebab bertanding atas tiket bebas.. artis bertanding... kemunculan bekas ahli politik parti ni yang nak masuk parti tu... banyak calon bebas yang bertanding pru kali ni.... pertandingan lebih dari 3 penjuru... ada tu sampai 6 penjuru... dahsyat oii.. dan bla bla bla bla bla......

dan komen yang aku baca tu adalah...

Ramai calon Bebas? Menampilkan 1,900 calon? Bagi mengelak berlakunya perkara tersebut, semua parti perlu terima calon yang telah diterima melalui keputusan cawangan tempatan yang disukai di kawasan tersebut. Bukannya meletak calon luar tanpa mengambil kira perasaan ahli-ahli penyokong parti.

aku setuju sangat2... anda??

hehehe... peace no war... 

sekian, terima kasih... 

2 ulasan:

Ifa berkata...

ak kan... makin lm kan... makin x phm ngan politik.. sbb..... byk sgt kish, salasilah, version, sumber, manusia2 yg muncul.. dh x t'ikot.. (pdhl dri mle pn x ikot..hehe)

LiaNa YuSoF berkata...

betol.. macam2 versi... tak terlayan dan terbaca semua2 ni... taktau la mana betol, mana fitnah..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."