Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 April 2013

Make Up Artist - Tak Bertauliah


Assalamualaikum...

oiii........ bosan pulak aku... dari petang semalam.... kurang pulak kerjanya... huhuhu... jadinya, aku pon google la sana sini....... tentiba, terjumpa ini....


macam best pulak... dapat mekap2..... ada beberapa orang model yang kita boleh pilih untuk dimekapkan.. dan...... kita boleh upload gambar sendiri untuk diconteng dimekapkan jugak.... hihihi... ok tak aku mekapkan model kat atas ni.... hahaha... 

bukan saja boleh mekap, tapi ada hair style daaksesori jugak... macam2 aksesori... try lah..

eh, ke aku je yang baru tau pasal menda alah ni...? hahahaha..... kalau korang dah tau, diam2 je la kan..... kalau xtahu, try lah! best! klik je gambar kat atas k....

uppsss... ni entry untuk pompuan2 je.... hehehehehe....  


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."