Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Mac 2013

Happy Birthday Buddy!


hari ni adalah hari jadi buddy aku, Cik Fara... hehehe... mari kita sama2 nyanyikan lagu Selamat untuk beliau...

Allah Selamatkan Kamu...
Allah Selamatkan Kamu...
Allah Selamatkan Farhana Amzah...
Allah Selamatkan Kamu.......

semoga panjang umur... dimurahkan rezeki.... dilindungi dan diberkati oleh Allah.... dan... semoga perancangan nak mendirikan masjid terlaksana dan semuanya berjalan dengan lancar... aminnn....




alamak, aku dah lama rupanya tak amek gambar ngan ko buddy.. yang latest ada kat phone tapi takleh transfer, sebab takde usb.. huhu...

2 ulasan:

Gda Hanum berkata...

hohoho..hepy besdayyyyyyyyyyy..
seb bek ko post entry ni.
hahahah..2hari lepas aku da ingat da.
mlm tadi aku teros lupe!

Hustler berkata...

Selamat Ari tua cik fara

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."