Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Januari 2013

Wajah Siapakah Yang Dikau Cari...





takpenah dibuat orang, lukis rambut dulu baru lukis mata, hidung, mulut dan sebagainya... hak3.. yela, tension aku... bila nak lukis muka orang lain, jadi muka orang lain... grrrrrr..... tangan takde seni langsung.. huhuhu...





wajah sebenar.... malu nak kasi tunjuk.. hahahahaha...



hmmmm.... jeles dengan orang2 yang pandai melukis ni.. aku ni takat tiru boleh la... kalau takde model/gambar, haram la nak jadi kan...


penah jugak try lukis gambar sendiri.. tapi....... last2 tah jadi apa tah.. tiba2 orang dalam lukisan tu jadi cantik dan jadi versi kurus pulak.. hahahahahahaha... 


ok, tamat sesi mengarut..


12 ulasan:

Hustler berkata...

Pandai ko lukis!!!!

LiaNa YuSoF berkata...

takde la pandai sangat.. boleh la sikit2.. dulu cita2 takde pulak nak jadi pelukis, kalau ada cita2 tu, pandai la kot.. hahahaha...

Hustler berkata...

santek weh.... detail giler curve telinga tuh... lau aku, tinger, aku lukis bentuk c jek..... haish.... salute!

Cik TTK berkata...

macam mana ko boleh lukis macam nieeeee...

jeles!

Hustler berkata...

Cik TTK ::Kannnnn!!!

LiaNa YuSoF berkata...

aku tiru sebijik2 gambar sebenar.. hehehe.. nak ngabes kan 1 muka ni je makan masa 2 hari.. huhu...

Ifa berkata...

ni mcm haron aziz je li.. eh bukan ea..? hehe.. lili memg pndai lukis la korang..

LiaNa YuSoF berkata...

hikhikhik..

Hustler berkata...

Terbaik... Eh?? Pipah, mmg ada rupe rambot aaron lah.

LiaNa YuSoF berkata...

sudahnya, muka jd muka orang lain.. hak3.. rambut pon jadilaaa...

Ifa berkata...

jadik la ni li.. cntek.. nm pun amatur kan.. mawi, u make me miss my atok botak coz called me pipah !

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. mawi memang suke variasi kan nama orang...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."