Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

25 Oktober 2012

Selamat Hari Raya Aidil Adha


Assalamualaikum....

akhirnya, hari yang ditunggu telah tiba... hari ni, lepas kerja aku akan balik kampung.. hoyeah! hoyeah! hehehe... kat ofis ni dah sunyi.... ada suara kanak2 je.. (ada yang bawak anak2 sebab pengasuh semua dah cuti balik kampung.. hehehe) harap2 tak banyak sangat lah kereta hari ni... dan semua yang nak balik kampung, sampai dengan selamat ke destinasi kampung masing2.... ^_^

di kesempatan ini, aku nak ucapkan,

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

kepada semua umat Islam yang membaca blog ni... semoga hari raya korban ni dapat mensucikan hati, jiwa dan nurani kita... mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki ye.. (eh, macam wish untuk raya aidilfitri pulok... hak3)



pssstt : apa pengorbanan korang untuk tahun ni? aku? hmmmmm..........

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."