Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

16 Oktober 2012

Kursus Sepanjang Tahun


Assalamualaikum....

Selamat Pagi... haisshhh.. pagi2 lagi aku dah mengantuk... hmmm... apesal tah mata ni.. malam tadi takdelah tidur lambat sangat pun.. 12.30 kot.. sebab terlayan citer Bohsia Jangan Pilih Jalan Hitam.. hehehe.. oklah... untuk menghilangkan mengantuk ni, aku pon ambik keputusan (poyo tol ayat) update la blog hari ni.. ikot hati malas... huhu...

ok, seperti yang semua sedia maklum, sekarang ni, kita kena isi LNPT kan.. hmmmm... aku kalau bab bukak hrmis ni, memang memerlukan kesabaran tahap maksimum... silap haribulan, teros tak hidup pc aku ni sebab kena hempuk.. (eh.. rasanya pc takwat salah... hmmm..)

mungkin sekarang ni semua tengah bukak hrmis.. tu yang sistem jadi slow.. alahai.. kalau macam ni bila nak siap kerja aku ni... huhu... tarikh akhir isi LNPT adalah semalam... tapi............ ahh.. lantak lah! ramai lagi kot yang takhantar lagi... huhuhu....

sekarang aku nak cerita pulak pasal kursus.. korang dah cukup 7 hari ke? aku.... terlebih2 ni haaa..... aku pon tak perasan yang tahun ni, dari januari sampai la hari ni, aku nya kursus dah 18 hari... terkejut jugak la...tang mana sampai berbelas2 hari tu... huhu... bila check balik dalam sistem.. baru lah aku tahu.... aku banyak masuk taklimat2... takesah lah taklimat apa pun... kebanyakkan taklimat adalah separuh hari.. digabung2, jadilah 18 hari tu.. 99% adalah kursus/latihan/taklimat dalaman je.. yang 1% tu kursus kat KL... haissshhh.. tahun ni tak pegi ke mana... Putrajaya, KL... bosan betol...

eh, aku pon bukan pernah pergi kursus jauh selama aku bekerja ni.. paling jauh aku pergi, INTIM.. 2x.. itupun kursus asas PA dengan Induksi Umum.. pastu, Penang... Induksi Khusus.. tu je la... lain2, Banting, Putrajaya, KL... belah selatan takpernah lagi.. aptb..

tahun depan, aku nak cari kursus jauh2 sikit.. sambil kursus, sambil bercuti.. wahahaha... (macam dapat..)

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."