Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Oktober 2012

Bosan Wei Dengar Soalan Yang Sama!


bosan dah telinga aku ni mendengar nya... soalan ni dah sama dengan soalan, "bila nak kahwin??" huhuhu.... 

nak tau apa soalan yang aku bosan sangat dengar tu? ni hahh....

tak takut hantu ke??

cam hampeh tak soalan tu...? dalam banyak2 soalan, soalan tu yang ditanya kat aku... mula2 dah tanya, dok mana? aku jawab la dok presint 5.. dok dengan sape? aku jawab la dok sorang je.... "eh... dok sorang je? tak takut hantu ke?" err.... errrrr.... errrrr..... ape aku nak jawab ni.... hmmmm......

bohong la aku kata aku tak takut kan... tapi macam yang orang2 selalu cakap, kita jangan terlalu takut dengan benda2 ghaib ni... kita hanya perlu takut dengan Allah je.. jadi, tu je lah kekuatan aku.. aku taknak terlalu takut dan taknak terlalu berani....

pernah ada sorang pegawai lelaki tanya aku camtu bila aku bagitau aku dok sorang... aku dah macam malas nak layan sebab dia macam nak main2kan aku.. jadi aku jawab, "ntah, hantu tu kot yang takut dengan saya" puihhhhhh... berani tol ko liana... hahahahaha... lantak la! malas dah nak dengar soalan yang sama.. huh!


4 ulasan:

wanna binik pak aji berkata...

eh lily, buat apa hang nak takut hantu kan, sbb aku dulu masa ddk serumah dengan hang pon dah macam hantu, eh aku rasa lebih teruk dari hantu, hahaha, sbb tue hang dah tak takut kan,,dah besa tgk aku nie yg dah menyerupai hantu,,,

eh berapa banyak hantu daaa

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahaha... ko pontianak harum sundal malam la.. hahahahahha..

zal88 berkata...

yg pgawai llaki tu mnyibuk nk tnye ko apesal..biar laa..ala li..rlek jer..cakap jer ngn org yg tnye tu..allah kan ade..mane ade sy duk sorg..;)

LiaNa YuSoF berkata...

like2!! hehehe..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."