Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 September 2012

hahaha.. (tu je la yang mampu)


 

dicilok kat : blog abgben

13 ulasan:

Cik Fara berkata...

tu sume kata2 seorang penipu je.....ayat je lebey....puiihhhh..(sorry buddy terpaksa ludah dlm blog ko)

LiaNa YuSoF berkata...

alamak... marah nampak nya.. hak3...

Hustler berkata...

Damn True. Hahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

kan? kan? sampai sekarang, kalau kt drama ada kuar ayat2 cmni, aku.... err.... xleh blah..

Hustler berkata...

Hahahahahaha.... biler dah terlalu mendambakan.. wakakakaka.. tak sedar keperluan yang hakiki adalah dari sumber lain.. ngeh ngeh ngeh

LiaNa YuSoF berkata...

wah, ayat ko... 'mendambakan'
hahahahahahaha

Hustler berkata...

Hahahahahaha... well... aku sejak dua menjak nih, rajin membaca kesusasteraan melayu.. wakakakaka

LiaNa YuSoF berkata...

kesusasteraan eh? patotla kdg2 aku susah nak paham.. hahaaha..

Hustler berkata...

Haaaaaa.... tuh la ko... ini sumer elemen2 penting kita seebagai sorang melayu... hahahahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

ahhh.. sudahla ko mawi... kesusasteraan la.. elemen2 penting bagai la.. hahahahahahahahaa..

eh, ble lg ko nak g broga ek?

Hustler berkata...

tunggu ko dewasa cikit lagik, tawu la ko kepentingan elemen2 tersebut. aku gi minggu depan, minggu nih masih beraya dan sambut org musim mengawan. lalalalala

LiaNa YuSoF berkata...

lorh.. aku xckup dewasa ea skrg? huhuhu...

Hustler berkata...

bukan tak cukup, kurang dewasa... wakakakakakaka

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."