Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 Ogos 2012

Orang Lain Buat Salah, Orang Lain Yang Minta Maaf..


haishh.. macam2 perangai manusia sekarang ni.. kes terbaru, si pengarah kontroversi, Namewee buat kecoh lagi dengan upload video dia menghina pemain badminton dari China, Lin Dan... laaa.... tau la ko bengang kan Chong Wei kalah dengan Lin Dan, takpayah la ko pon cetek akal buat lagu, dok hina maki orang tu... kan dah jadi adat, setiap perlawanan/permainan tu ada kalah, ada menang.. Chong Wei kalah, Lin Dan menang, takde kena mengena pon dengan ko... dah takpasal2 ko nak buat gaduh dua negara kan...

dah tu, takpasal2 pulak Chong Wei yang kena mintak maaf dengan peminat2 Lin Dan kat China.. aku rasa si Namewee ni kena la bagi satu pengajaran sikit kat dia... jangan selalu sangat nak buat onar.. orang pon benci nanti... kita memang berhak bersuara, tapi bersuara untuk menuntut hak diri sendiri, tu ya! aku setuju.. tapi ko bersuara atas sebab yang takde kena mengena dengan diri ko, lepas tu menyusahkan orang lain, baik takpayah... 


15 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

dia ni bukan yg dulu2 duk hina lagu negaraku tu ke?glamor die skg ni ye..siap ade buat cerita pendek..huhu

LiaNa YuSoF berkata...

dia la tu... hina negaraku.. menghina je kena dia kn.. huhu.. dia ni kan yg wat citer nasi lemak 2.0 tu.. ni nak kuar citer baru dia, ke da kuar, hantu gengster.. ha, xyah tgok.. kita boikot dia.. eh? tentiba.. hahaha..

Hustler berkata...

Hahahahaha.. langsi beliau nih... satu skulah ngan aku dulu... wakakaakka

zal88 berkata...

tu la..mula2 ak xfhm gak..ape video nyer..ak xtgk pun..tp ak tbaca kt paper psl chong wei mtk maaf..suka2 je namewee ni..

LiaNa YuSoF berkata...

mawi : eh.. dia 1 skola ngn ko ea? bape umur dak namewee ni?

Hustler berkata...

masa aku form i dia form 6, hahahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

ceh, ingat baya2 kita... hehehe..

mulut dia mmg camtu ea? spesis2 kelongkangan gitu? (ish2.. termengata org pulok di bln romadhon ni...huhu)

Hustler berkata...

Haish cerita sini abis sini la eh??? kalau shung hwa high school tuh, mmg sumer kenai... wakakakaka

LiaNa YuSoF berkata...

hehe.. ko member ngn shuib ea? hahaha..

patotla pon.. kalau da sume kenal tu, mmg sah la molot dia cam "tut"... hehe..

Hustler berkata...

Haa.... tu lah, aku pon berpikiran macam tuh... haish... cerita sini abis sini la eh???

aku nga shuib tuh dulu satu sekulah... cuma tak satu darjah jek... hahaha...

kannnn?? baru ko kenal sapa beliau. hahahaha

aBoi berkata...

siapa namewee? apesal aku tak kenal..

aBoi berkata...

siapa namewee? apesal aku tak kenal..

Hustler berkata...

Kao nih pencuci dayah, tak kenal rumaja yang pernah menggemparkan negara suatu ketika dulu dengan lagu Negarakuku. Haish!

LiaNa YuSoF berkata...

mawi : kuang asam je ko ckp pencuci dayah.. haha..

dayah : namewee ni suka wat onar.. hina lagu negaraku, hina org melayu, padahal dia taktau, dah berbakul2, bukan takat bakul, berkoyan2 org dok maki citer nasi lemak 2.0 dia yg cam hampeh tu.. ni aku mmg xnk le tgok filem bru dia hantu gengster tu wpon ada ramai pelakon2 best.. huh

Hustler berkata...

Sape suh nama dia serupa ngan nama serbuk pencuci.. wakakakaka :P

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."