Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

19 Julai 2012

..................


aku nervous.. menanti detik tamatnya mesyuarat petang ini.. kerana setelah itu tamatlah sudah segala tugas2 aku sebagai AJK Kelab Kebajikan..

YEAYYYY!!!!!!!

nak celebrate untuk diri sendiri la... apa nak buat ek?? adakah karox seorang diri...? hahahahaha... wah, best jugak!


13 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

langsung xbest karox sorang2..huhu

Hustler berkata...

Hahahahahaha... karok sorang2 ape rasa... bek belanja aku.. kihkihkih

LiaNa YuSoF berkata...

ha, seb baik dak wana nak teman aku karox... thanks wana! hehehe...

Hustler berkata...

Ko mmg kedekut... wakakakaka...

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

ish2..dah lame aku xkarox.....huhu

Hustler berkata...

Pose! Pose! Tawarikh! Tawarikh!

LiaNa YuSoF berkata...

terawih la..

mana ada kedekut.. ingat takjadi nak karox.. skli ajak wana dia teros stuju... hehehe.. tp ktorg karox time rehat tadi... ko kn nk solat jumaat... mana bole ikot.. hahaha

Hustler berkata...

Lia :: Eh?? Bio la aku na sebut tawarikh.. sebok jek.. kihkihkih...

Ko mmg silap la ajak time rehat ari jumaat, aku kan org2 penting, lau tade aku, sapa nak bentang sejadah, sapa nak pasang microphone?? sape nak ciapkan kipas2 imam?? sape nak bagi kilat tongkat khatib yang memberikan khutbah di mimbar nnti?? ngeeee

LiaNa YuSoF berkata...

TERAWIH..!

eh.. ko ajk masjid ke? hahahahaha..

Hustler berkata...

Tawarikh!!!

Hahahaha.. aku bukan AJK la, aku noje jek kat mesejid nih....

LiaNa YuSoF berkata...

TERAWIH!!!!

owh... noje... bgus2... rerajin la selalu mana tau taon2 kedepan aku lalu/datang masjid tu "eh, mcm suara budak degil je yg azan.. wahh... da jd bilal da budak tu.." eh..? hahahahahaha....

Hustler berkata...

Tawarikh!!!

Hahahahaha.. ecely kena turun pangkat, sebelum nih, aku imam dua, tapi sebab aku terembat duit tabung mesjid, tuh yang kena turun sampai pangkat noje tuh... hahahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

ko ni... xbaik la.. jd kwn syaiton pulak men rembat2 duit tabung masjid.. eh, t kim salam jozan ea. tu geng rembat duit tabung masjid ko kan? hahahahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."