Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Julai 2012

4 Ramadhan...


wah... kejap je dah hari ke 4 kita berpuasa.... kalau nak tanya aku persiapan raya, memang tak ada buat persiapan apa2 pun lagi... eh, baru 4 hari puasa dah sibuk dengan raya kan? hehehe... tu perkara biasa... kebanyakkan, kalau aku lalu je kt partition2 orang ofis aku, benda ni je yang dibahaskan.. jadi topik utama...

tahun ni, aku macam malas dan tak ada mood kot nak buat persiapan2 raya ni.. baju raya pon tak ada dan tak cari lagi.. selalu nya sebelum puasa mak aku dah pergi mencari kain nak buat baju raya.. tapi tahun ni, macam tak bersemangat bab2 raya ni.. entah kenapa tah... 

tapi, macam biasa la, aku akan buat kuih raya.. haa... jangan nak bayang aku bertungkus lumus buat kuih tart ke, kerepek ubi ke, rempeyek ke.. aku buat kuih senang je.. cornflake madu dan cornflake coklat.. hahahaha.. tahun ni, mak pon da request buatkan menda alah ni.... dan aku harap, mak buatlah kuih raya kesukaan aku, kuih tart.. hehehe...


 
                                                                gambar dicurik dari google.. hehehe..



 kuih raya kegemaran aku...




oklah, hari ni buka puasa kat rumah wana... beliau dah menjemput aku berbuka di rumah.. jadi, rezeki jangan ditolak.. hahahahaha.... ohye, balik ni ingat nak gi cari novel la.. aku dah lama usha novel ni.. dah lama kot keluar, tapi tak berkesempatan nak beli.. novel Sunan Musafir karya Ramlee Awang Mursyid.. novel terakhir (ke-6) berkisarkan tentang Laksamana Sunan.... (kalaulah betol sunan tu wujud... hmmm....) aku kan suka buat/beli sesuatu sehari sebelum gaji masuk.. konon2 habiskan duit gaji bulan lepas la... hahahaha...

novel2 sunan sebelum ni takpernah beli pon, ada yg pinjam kat library dan ada pinjam kat wana.. hehehehe...





6 ulasan:

Hustler berkata...

Err.. Err.. Nak komen, tapi tak jadiklah, nnti dak fara bising. kbhai.

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha.. ko da kenapa mawi? sejak bile ada perasaan sentap ni.. slalu slumber je.. dah2.. takyah nak sentap2 sangatlah! gedik tau x..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

alalalala....so sweet..hehe

zal88 berkata...

ahaks..sweet sgt kn timah..hehe

zal88 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Hustler berkata...

Sengal

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."