Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Jun 2012

Lepas Ni Aku Geng Dengan Artis2 Je Laaa....


Assalamualaikum..

wahhhh.... tajuk nak membangga diri kan? hahahahaha.... asalnya xde benda pon nak diceritakan.. tapi oleh kerana benda ni.. aku buat lah cerita sikit... wahaha.. 


KALAU ea... ooo.. KALAU AKU MASUK... kalau aku masuk dan menang, sah2 la pasni aku geng dengan artis je... artis tu sudah pasti dari golongan pelawak jugak.. masa tu best friend aku mesti ZIZAN RAZAK, JOHAN, NABIL, JEP SEPAHTU, TAUKE, BOBOI, DIDIE ALIAS...  sape lagi? haaaa!! ABANG EBBY YUS & ABANG SALEH YAACOB pon jadi geng aku... silap2 si AMIReka tu pon nak geng ngan aku.. hahahaha... bangga2!!

hmmm.... kalau ye.. kalau... berangan je la ko liana!! hahaha...
















































































(muka terpaksa ditutup demi keselamatan.. phuiii!! hahahahahahaha)

4 ulasan:

Hustler berkata...

Perhg!!! Lia!! Nak sign~~~ TDDMKA.

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

kahkahkah..kalau dgn zizan tu aku bley terima lah ko tutup muka, ngn amir smpai ati ko tutup muka ye..hahaha

LiaNa YuSoF berkata...

mawi : TDDMKA eaaa... jeles le tuh! haha..

timah : ala, amir kn da femes skang.. jd harusla tutup muka.. t peminat2 dia marah lak.. hahaha..

zal88 berkata...

haha..a'ah cte zmn dulu...
a'ah timah..klau ngn zizan ak leh trima gak..ni ngn AMErika tu nk watpe..hehe

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."