Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

04 Jun 2012

2 Jun 2012


Pada 2 Jun 2012 (Sabtu) yang lepas merupakan hari bersejarah buat kawan aku yang sorang ni.... dakleha.. hahaha... kadang2 aku panggil dia adek, sebab dia yang paling muda antara kami.. hehehe.. kawen da ko leha.. tahniah.. tahniah... tahniah.....

perjalanan aku bermula jam 7.00 pagi... singgah sebentar kat mcd kota warisan untuk sarapan... lepas tu sambung balik perjalanan... aku pon tak ingat pukul berapa sampai tol jasin/merlimau... masuk tol jasin sebab dah janji dengan dayah & ami untuk gerak sama2... hehehe.. kitorang janji jumpa kat masjid depan poli merlimau...

dah berkumpul 3 kereta (3 je..hehe) kitorang pon gerak ke muar.. sampai beberapa minit pukul 11.. leha pon kata nikah pukul 11, jadi dan la nak tengok dia menikah... hehehehe... leha sangat cantik haritu... baju pun cantik... huhuhu... ni je gambar yang ada.. hp aku kamera takcantik la... tak banyak pun gambar yang aku ambik.. nak kena tunggu yang lain2 share gambar... tapi sebelum tu, tengok je la yang ni ye... aku ada gambar masa nikah je.. masa nak sanding tu, aku boleh pulak lupa nak ambik gambar.. da la aku suka baju pengantin warna purple tu... huhu.. cantek2!!


penyerahan maskahwin... time ni leha malu2 sebab kena sebut perkataan "kekanda" hahahaha... so sweetttt....!



setelah sah menjadi PUAN...

gambar blur sikit.... Leha & Liana... hehehe...

Dayah & Leha

Leha & Tiena

gambar dengan ami xde rupanya... huhuhu... sory ami.. hehe..

gambar masa bersanding pun takde.. hmm.. sampai sekarang aku macam ralat je sebab takdapat bergambar dengan pengantin dekat pelamin.. bergambar ramai2 dengan member2... hmmmmmmm...........



Selamat Pengantin Baru Leha & Cekerol... Semoga bahagia, kekal hingga ke akhir hayat.. hingga ke syurga... aminnn... cepat2 timang anak.. hehehe... taksabar aku nak jadi makcik ni.. eh, silap.. auntie... hahahaha...

kepada Cekerol, sila jaga leha baek2 ye... (^_^)

ok, lepas ni ramai lagi member2 menunggu giliran naik pelamin.. kita tunggu.................... hehe...


8 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

tula..aku yg bwk kamera ni batery kong lak ai..langsung xidup..lg sedey..huh

LiaNa YuSoF berkata...

huhu.. aku sebenarnya nk bgambar ramai2 dekat pelamin.. tp xkesampaian pulak.. sbb rasa cam dah lama sgt dok melangok... huhu.. alahai.. ralat betol la...

zal88 berkata...

tu la korang..ak xsmpt nk pggil korg utk amik gmbo kt plamin..huhu..tp ape2 pun thnks eh dtg..smpt jd saksi gak utk nikah tu..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

sesama leha.. aku memang nak tengok masa nikah tu.. nk jd saksi.. cewah.... tp tu la.. aku nk bgmbar ramai2 ngn ko & cekerol.. hmmm.. t kt umh laki pon bkn sume yg ado.. tah2 aku pon xdpt dtg... huhuhu.. eh, lupe.. t adiah dari aku & tina, ktorg bg mggu ni ea.. aritu malas nk bwk sbb t susah lak korg nak angkut bwk blik putrjaya blik.. hahaha... berjalan2 adiah tu ye.. hehe...

zal88 berkata...

tu la..knp la xsmpt nk amik gmbo rmai2 kn..huhu..la..jom ar li,dtg kt sni plak..

zal88 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
LiaNa YuSoF berkata...

ala.. malu la... segan saya! hehehe..

efa berkata...

ya allah ya tuhanku... sbb aku smbung cuti, aku x tau pun ade post ni.. bru bc ni ha.. ak lg la ralat coz lewat smpai.. benci nye aku highway pun jem ke..!!

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."