Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

04 Mei 2012

Aku.....................................


tadi aku bukak la youtube.. mencari2 lagu.. kot2 ada lagu baru.... tapi...... aku bukan nya selalu dengar radio.. jadi, aku tak tau apa lagu2 terbaru sekarang ni...

pastu, tentiba aku ternampak Mania Astro Adira Minggu 7.... aku pon klik la... owh.. ni yang minggu dia berduet dengan Shahir... sepanjang persembahan diorang tu, aku pandang je muka Shahir.. kenapa la awak buat muka macam tu Shahir? sangat sweet ok... sangat hensem... sangat............ hmmm......

aku.... aku..... aku............. (gaya cakap macam Mamat Khalid) aku jealous!!!! huhuhu.... T_T

mulalah aku berangan.... siapakah yang akan bagi lagu ni kat aku.... hua3.. err.. geli le pulok.... hahahahahaha....

haisshhh... sudah2!! jangan nak berangan sangatlah!!!


2 ulasan:

Hustler berkata...

Abes la.. abesla... Abesla....

LiaNa YuSoF berkata...

ape yang abes nya mawi?? ~takpaham~

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."