Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

26 Mac 2012

Allah Selamatkan Kamu...

Assalamualaikum...

Semalam, 25 Mac adalah hari lahir housemate aku.. iaitu... Bakal Puan Salwana binti Saad.. kih3.. ingat nak jadi orang yang terakhir wish birthday dia.. iaitu beberapa minit sebelum jam 12.00 tengah malam.. tapi apakan daya... kesian pulak aku dengan mata aku ni.. semalam dah kepenatan terloncat sana terloncat sini main badminton dengan dak timah & the geng... maka, ketiduran la aku.... huhuhu....

dan pagi tadi pulok, teros terlupe.... ayooooo.... ape punye housemate daaa aku ni... (sambil tunjal2 dahi)...
jadi, kepada housemate ku.. yang tak lama lagi akan meninggalkan aku dan zaman bujang nya, terima lah 2 buah lagu ini...

Allah Selamatkan Kamu...
Allah Selamatkan Kamu......
Allah Selamatkan Anak Pak Ndak Bun....
Allah Selamatkan Kamu Seorang!!

Happy Birthday To You..
Happy Birthday To You....
Happy Birthday  Pak Ndak Bun's Daughter..
Happy Birthday To You............. 

hahaha.. sama je maksud lagunya.. saje je..... hahahhaha.... ok, kepada housemate, semoga panjang umur, murah rezeki, semoga semua perancangan hidup termasuk perancangan perkahwinan akan dipermudahkan dan berjalan dengan lancar... Aminnnn....

p/s : hadiah tuntut kat rumah ye... hehehe...

4 ulasan:

wanna bakal bini orang berkata...

Hehehe, tq lily. Hokeh i tuntut nanti

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha... sesama.. soryla.. patot wish semalam... ok2, t aku belanja makan sekali naaa...

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

takkan wish2 je..xde pedajal ape2 ke?hehe

LiaNa YuSoF berkata...

xdak dahhhh.... (gaya cakap mcm mami jarum dah tobat tu..kih3)

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."