Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 Oktober 2011

percubaan pertama.. gagal

malam tadi, aku kepingin makan mashed potato..
(waduh.. kok sleng nya, indon kok? hehehe)
jadi dengan usaha yang gigih,
pas maghrib aku pon start mengupas kentang..
rebus bagai semua..
1 jam kemudian.. siap!!

oh ye, lupa nak bagitau..
bahan2 untuk buat mashed potato ni,
bukan semua nya ada kat umah aku ni....
ni pakai hantam kromo je..
asalkan bahan utama, adoo.. hehehe..
ala... "kita yang buat dia kan"

ha... yela kita yang buat dia..
dengan hangit nya..
pastu rasa tah apa2..
siap tambah bahan sendiri sesuka ati..
huhu... maka dengan itu,
jadi lah seperti ini...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


nampak je menarik,
tapi rasa belum tentu lagi..
kembang gak la tekak nak ngabis kan malam tadi...
ni bawak lagi kat ofis..
huhu.. xpela.. try abeskan slow2...

pastu aku ada bawak krim sup cendawan..
wana masak pagi tadi...
tapi......... apakan daya... T_T
agaknya aku tak tutup betul2 bekasnya...
abes tumpah semua kuah.. hanya meninggalkan cebisan2 cendawan je...
huhuhu....

hai laaa... apa nak makan tengahari ni?
cehhh.... baru pukul berapa dah pikir pasal lunch...
hehehe..




Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."