Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 September 2011

KINI DIBUKA!!

ok.. saje nak promote...
hehe..

Kedai Rakyat 1 Malaysia
di KPDNKK Presint 2 Putrajaya

haa.. gempak tak??
hehe.. gempak la sangat..

just nak share kepada blogger2 yang tinggal di Putrajaya...
kalau rasa nak beli barangan murah,
moh le datang kedai ni..
ada macam2 barangan yang dijual..
macam kat supermarket2 yang ada kat Malaysia ni la...

sekarang tengah promosi..
penjimatan sehingga 50%
dari 14-26 September 2011
kalau nak tahu lebih lanjut...
layari laman web Kedai 1 Malaysia ni...

2 ulasan:

Ifa berkata...

tq yunk share info.. aku nk carik periuk besar agk2 ade jual x.. hehe

LiaNa YuSoF berkata...

huhuhu... mcm xdo je.. aku rasa dia jual brg2 mknan dan brg baby je.. kedai dia xbesar sgt.. tp xpela.. t aku tgokkan..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."