Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Ogos 2011

Laaa... MaMaT ruPe nYe...

hehe..
dulu aku pernah buat entry pasal si cantik manis Fida kan...
pasal dia tengah mengenal hati budi seorang pelawak..
last2 dapat tau jugak..




kalau nak tau cerita nya, meh la klik kat SINI... tak pun, boleh klik SINI...
haha.. aku ni sibuk baca gosip artis kan..
xdela.. saje baca2... wat tambah pengetahuan..
hahahahaha...

Mamat, ko jaga la Fida bebaik ye...
jangan main2 kan dia.. sebab aku peminat Fida tau..
ingat tu.. hehehe...

dan untuk peminat2 Fida yang lain,
bolehlah tonton drama beliau di TV3..
iaitu Kasih Alia
setiap hari Isnin hingga Khamis,
jam 7.00 malam.. jangan lupe ye..
hehehe.. (promote pulak)

peace yoo!!



sumber : izyan.com / kopipanas2u / mstar online

4 ulasan:

wanna berkata...

eh bukan mamat nie bercinta dengan adek si rody tue ke?

LiaNa YuSoF berkata...

dia da putus ngn adik si rody tu masa awal2 dia msuk ML... tu kata dia la kan.. hehehe....

efa berkata...

laaa..igt ngan jep.. lau ngan jep, syiok sket..

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. tu la.. aku ingat pon dgn jep... tp bila tgok, sesuai jgk fida dgn mamat.. kalau ngn jep nampak xbpe sgt kot.. haha.. pndai2 je aku wat kesimpulan ye... hehe..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."