Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

29 Julai 2011

xPe... akU teTap MenYokoNg!!

seperti yang semua sedia maklum,
Harimau Malaya tak dapat mempertahankan Malaysia
untuk layak ke pusingan seterusnya..
takpela... bukan rezeki..

yang aku tak paham,
kenapa HM kali ni tak segigih semasa di singapore..
kali ni, macam..... bukan hilang fokus,
tapi macam... ntahla..
aku bukan pengulas sukan,
jadi aku tak bape tau istilah yang sesuai untuk diberikan..

dengan kekalahan agregat 6-4
Malaysia tak berpeluang ke pusingan seterusnya,

malam tadi, yg aku nampak bermain cemerlang,
adalah Khairul Fahmi Che Mat..
nampaknya dia dah menebus balik semangat yang luntur,
walaupun kalah kali ni..
(aritu aku hangen ngn KFCM masa perlawanan dengan..... mana ek? aku lupe.. hehehe... dia mcm tak fokus dan biarkan 3 gol lepas macam tu je..)

aku kesian dengan Safee Sali,
nampak sangat dia je harapan nak sumbang gol..
pengulas sukan pon ada cakap,
dia takde backup nak bantu dia...
tapi tahniah.. 3 gol untuk kedua2 perlawanan...

dengan pemain singapore yg mengada2 lebey...
banyak berlakon.. banyak lengahkan masa..
sampai masa pertukaran pemain,
ada sorang pemain malaysia, (ala.. xingat nama..)
tolak pemain singapore tu ke tepi padang,
supaya cepat, sebab dia dok terhegeh2..
saje nak melengahkan masa..

soryla orang2 singapore...
pemain korang memang profesional..
tapi gaya korang langsung tak profesional beb..
jatuh sket, tapi berguling macam kena tolak ngan 10 pemain..
bila tgok balik, diorang jatuh sebab salah sendiri..
aiiihh.. geram la tengok pemain korang..

takpela.... lain kali cuba lagi ye Harimau Malaya..
aku tetap menyokong korang!!

peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."