Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

23 Jun 2011

biLa akU kebOsaNan..

hehehe.. hobi lama menjelma kembali...
gambar di bawah hanya beberapa sahaja..
sebelum ni dah 2 buah, beberapa hari je aku habiskan..
kali ni, 3 lagi...
nak tau, aku pinjam je novel ni semua...
hahahaha....

pinjam?
a'ah.. aku pinjam kat library ofis aku...
best kan? banyak lagi novel2 kat library tu..
tapi oleh sebab maksimum boleh pinjam 3 buah je,
jadi yang lain tu, next week la ye... hehehe...

hobi ni datang balik sebab.........
sebab aku bosan la... hehehe..
kadang2 kat ofis tak banyak kerja, aku bukak la novel..
pastu kalau kat rumah aku bosan tak tau nak buat apa,
aku baca la kat rumah...

dulu2 kat sekolah, aku memang gila baca novel..
tapi tak pernah beli..
meminjam sokmo.. haha..
oleh sebab member skolah sorang ni memang melanggan 2 buah novel setiap bulan,
dan dia pun tak keberatan nak bagi pinjam,
aku pun pinjam la kan..
yela, time tu masih sekolah, mana ada duit nak beli...

tapi sekarang dah kerja pun,
liat gak nak beli.. haha...
sebab kat library ofis ni banyak lagi novel yang aku belum baca,
nanti dah khatam semua novel kat library ni,
baru la aku beli..... hahahahaha...
bukan kedekut, tapi tu lah cara yang berhemah..
tak gitu?


perasan tak novel apa yang aku pinjam...?
cuba tengok betul2...
nampak?
tak nampak?
haaa... tengok kat bawah ni....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


hahahaha.... excited aku bila nampak buku ni..
dan2 nak pinjam...
nak baca jugak catatan duka beliau ni...
buku ni dah lama terbit pun... 2006..
saje je, sebab tak pernah baca.. jadi aku pinjam la..
aku dah habis baca pun..
memang kesian...
tapi kalau korang nak tahu lebih detail apa yang dia tulis dalam ni,
pegi la selongkar mana2 tempat, cari buku ni ye...
hehehehehe...
aku takmo komen... sendiri baca, sendiri la pahamkan...

peace yoo!!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."