Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Mei 2011

haRus cePat meNg'uPdaTe'...

fuhhh....
akhir nya sudah boleh mengupdate blog kt opis...
setelah sekian lama nya di block...

ok..
seperti biasa,
tiada cerita menarik yg nak dikongsikan..
sebab cerita menarik sudah berakhir beberapa minggu/hari yang lepas..
jadi, cik kak korang ni memang le tak berapa rajin nak menghingat balik
peristiwa2 lepas....

hari ni,
akan ada lawatan 5S kat ofis...
oleh pihak 'tut'...
hehehehe...
jadi nya, arini ofis memang cantik menarik tertarik kau memang cun la kan...
bersih je.... wangi je......
kalau hari2 macam ni kan bagus....
(haha.. macam tempat aku kemas hari2...)

harap2 dapat lah berita gembira untuk jabatan aku...
mudah-mudahan...
penat ni bekerja keras...
sepanjang minggu ni dan minggu lepas..
keja aku asyik ngadap dokumentasi je...
sampai pening nak termuntah aku tengok... (ok, aku tipu..)
dengan banyak nya masalah yang melanda aku sejak 2 menjak ni..
kadang2 buat aku tension...

hari ni, walaupun nervous..
takut2 auditor datang tengok tempat aku pulak...
sebelum2 ni tak pernah lagi diorang masuk bilik aku..
takat lalu depan je la.. tu pon aku da ketaq2 da...
hehehe....

harap2 hari ni audit berjalan dengan lancar dan jayanya....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."