Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

04 Mac 2011

SeLamaT tiNgGaL.....

dah tengahari pun...
so, selamat tengahari semua...
eh... salah..
Assalamualaikum...

petang ni, selepas zohor....
aku dan rakan sejawatan.. (PA la.. pe lagi...)
akan bergerak ke Morib..
untuk kursus yang dianjurkan oleh Bahagian Latihan,
khas untuk Setiausaha Pejabat di JPN..

tempat nye, seperti biasa,
di Impian Morib Hotel..
kalau dikira, belum setahun aku rasa...
kali ni da 4x aku g kursus/bengkel kat sana..
kalau g sana sesat jugak, xtau la nak kata ape..
hehehe...

okla,
selamat bercuti semua..
aku je xcuti... huhu...

3 ulasan:

Mimie berkata...

baru nak kenal2 dah ucap selamat tinggal.huhu

Cik TTK berkata...

lily!!!!!kenapa tempat ko murah hati nyer bagi kursus?dekat tempat aku haremmmm

LiaNa YuSoF berkata...

mimie : hai mimie.. slamat berkenalan....

yan : a'ah.. tempat aku ni slalu sgt wat kursus... tp utk PA, jgn berharap sgt la.. ni kursus da tangguh kt staon.. la ni baru nk pegi.. tp kalau utk pegawai lain, mmg byk sgt kursus.. ada yg lebih 30ari setaon...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."