Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 Januari 2011

taDi.. akU nAmPak diA...

tadi pegi "shopping complex"
jln2 beli brg sket...
pstu, g MCD teman member makan...
aku mkn aiskrim sundae jek..

sbelum mkn tu,
aku tunggu kt meja mkn,
btol bertentang ngn laluan dpn MCD...
dok asyik melayan perasaan..
dok asyik perhati gelagat manusia,
ke hulu ke hilir....

tiba2....
aku nmpk dia...
dia.............
aku perhatikan je...
aku pndang atas bawah....
hmm... da byk perubahan..
lebih cantik skrg..

tapi aku?
aku kaku....
xbrani... xbrani nak tegur dia...
xbrani nk bersemuka dgn dia...
xbrani nk mintak, apa yg spatutnya hak aku....
yg da lama tak dilangsaikan...

last2.. dia hanya berlalu pegi..
dia pon sket xpndang ke arah aku...
mungkin dia xnmpk...
xpela...
TUHAN MAHA ADIL, MAHA BERKUASA....

aku xnk banyak la dr dia..
cuma aku nak dia ingat balik kata2 dia kat aku...
"Kau jangan risau, aku bayar hutang kau.. nanti kalau aku tak bayar, aku mati roh aku tergantung kat langit"

aku pon akan sentiasa berdoa,
supaya Allah bukakkan hati dia..
lembutkan hati dia....
Aminn....

5 ulasan:

wanna @anak pak ndak bun berkata...

lily aku rasa aku mcm kenal saja itu org..

aBoi berkata...

sape?
lily, aku ada hutang dengan ko tak?

efa berkata...

yg penh dok ngan kite tu ke..?? hmm..

sue. berkata...

darling..aku penah hutang k0 x?

LiaNa YuSoF berkata...

sume2 jgn risau ye...
korg mmg xde hutang pape pon kat aku... kalau ada pon, aku halalkan dunia akhirat... (^_^)

tapi dia...... aku xtau nk ckp ape... sbb byk... T_T

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."