Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 November 2010

smPai La Ni... aKu mSih laGi keCewa... T_T

sampai hati awak.....
sampai hati awak buat saya macam ni....

kenapa???
kenapa awak kecewakan saya......??

selama ni saya setia kat awak....
selama ni saya tak pandang pun orang lain...
tapi awak???

walaupun itu satu lakonan,
tapi saya...... saya tetap CEMBURU!!
huhuhu.....

SHAHIR...... nape awak sarung cincin kat jari Adira tu.....
saya jealous tau tak!!! tau tak!!!!!!!
sampai hati awak....
huhuhu..... T_T
(menangis tak berlagu....)

~sangat xbpe btol kepala otak ni sejak tgok konsert reunion AF8 sabtu lepas~




*untuk pengetahuan semua, saya adalah peminat Shahir ye... jadi sila jgn kutuk... nk kutuk, boleh... tp jangan dlm komen.. nnti boleh buat saya marah...* (sangat poyo ini bdk..kih3...)

6 ulasan:

wawa_addien berkata...

huh..akak ingat ke nape laa. rupa nyer frust ngan Shahir. Sabar yer dik..

aBoi berkata...

ingat kecewa pasal boyfriend.. ceh.

LiaNa YuSoF berkata...

boyfriend la tu.. huhuhu.... T_T
huwaaa........

Ms mAmikO AbUrakOji berkata...

ehem2....boyfriend kite b'same ye..jgn lupekan i...hehe
byk2 la b'sabo ye li..cm aku ni..aku ckit pn xjeles sbb aku tw 2 cume lakonan..antara aku n shahir slg p'caya-m'percayai....huhu

I want to lose weight berkata...

time stacy... terus ZZZZZZZZ

LiaNa YuSoF berkata...

cik mamiko.. ehem2... shahir kata dia syg aku sorg je.. u xde dlm snarai ok... lgpon u da tunang... hak3..

hahaha... ala kak.. saya dr af5 da ZZZZZZZ..
tp af8 ni len kak.. sbb ada pujaan ati.. ngeh3..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."