Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

30 November 2010

haRuskaH berLagaK soMboNg??

haih... dari mood aku suam2 kuku nk ok,
ttbe ada lak sorg yg boleh aku panggil mokcik ni...
wat muka sombong nk "tut"

la... aku penat2 ni g tempat ko...
ingat dekat ke...
(dekat le, satu bngunan je pon...hehe)
susah payah ni aku nek lif..
tp sambut aku mcm nk xnk je....

ingt aku suka2 je nk g tempat ko..
kalau xkerana nk hantar brg,
mmg aku xnaik nye...
hmm....
mrosakkan mood aku je....

hehehe...
xdela marah sgt pon...
tapi rasa kurang senang sket ngn mokcik sorg ni...
mmg dr dulu smpai skrg,
dr dia mula2 msuk....
susah bebenor nk dgr sore dia..
nk dgr dia ketawa? jaoh skali...
tp dia ni mmg len mcm sket la..
aku xdela tkot ngn dia...
cuma kalau boleh, xnk ada pape msalah ngn dia ni...

nsib bek dia ckp time kasih..
kalau x??
xkn ku jejak kaki ke situ lagi....

~ ini cerita xde kena mengena ngn org di bahagian aku ye... ni cter luar bahagian... org kt bahagian aku sume baik2 sokmo.... hehehe ~

2 ulasan:

aBoi berkata...

Biasalah tu... (^__^)

Yan berkata...

hurm..manusia ni susah nak jangka kan.. ade orang kt tempat aku yg dah veteren nie pon berperangai macam *tutttt* je.. aku tak tahu apa yang menyebabkan die berperangai macam tue, tapi aku dah tak tahan wei..aku nak jauh kan diri sejauh-jauh nya dari die..dah tak larat la nak ngadap muke die hari2..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."