Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 November 2010

aDaKah aKu akaN keNa sEranGan janTunG?

eeeeeee....
geram betol la...
xbg peluang langsung aku nk explain pape...
tros2 je nk menjawab..

kadang2 tu la..
org skrg ni, bkn suka kita bg arahan kt dia...
tp dlm masalah aku ni lain...
aku just nak TANYA je...
bkn aku SURUH dia pon..

xsempat aku nk sambung ayat,
dia da jwb "EH AWAKLAH..."
sakit ati btol la...
terkedu gak la lidah aku ni barang dua tiga saat....
dlm ati ni baru je nk mintak tolong kat dia...
tapi aku pulak yg kena balik..
sabar je la....

pastu, yg aku risau ni...
aku kalau marah, pastu amarah tu xdpt dilepaskan..
ttbe dada aku ni sakit...
btol2 ni.. xtipu...
rasa mcm saluran darah tu tersumbat sbb terlampau amat menahan marah..
boleh ke gitu... hmmm......
lama2 aku boleh kena serangan jantung kalau cmni...
huhuhu.....

mesti korg xphm kan citer aku....
xpela kalau xphm... hmm...
makan ati sorg2 je la....

5 ulasan:

aBoi berkata...

jaga kesihatan lily.. maybe ko terkejut kot..

Yan berkata...

sila menjerit kalau marah yea..tak elok simpan gitu leh mendatangkan kemurungan..

LiaNa YuSoF berkata...

dayah : hmm... nk kata tkejut tu, ntahla... tp mmg slalu camni.. kalau aku marah, tp xdiluahkan marah tu, t dada aku sakit.. kena urut2 dada baru lega... hmm.. risau aku..

yan : xkn aku nk jerit kt opis ni.... kang depa tkejut lak.. haha..kang depa yg kena heart attack..

Ms mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe...bile marah je ko nyanyi...
pliz..pliz...pliz...lili jgn marah..huhu

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... pas nyanyi leh x aku gigit ko... bole la... bole la... sket je.. ala.. bole ea.... ;-p

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."