Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

27 Oktober 2010

hObi barU.... -eDit gaMboR-

hmm...
sjak 2 menjak 3 menjak ni....
(sejak xbpe byk keja ni.. hik3)
pantang le dpt tau web2 yg bole edit2 gmbo ni...
gatal je jari jemari aku ni...
hehehe..
(sjak baca entry ko le dayah... jgn mare...hehe)

actually,
sje nk bg gmbr tu nmpk menarik.....
pstu letak kt dekstop ke...
kt fb ke....
jap g akan melekat kt blog ksyngan ambo ni....
hik3...

ni antara gmbr2 yg aku edit....
dan ada yg tampal2 je... contoh, kt photofunia...
len2 tu ada la kt picnik, kt magmypic....
kt pixlr... kt ntah ape lagi tah....
aku pon da xingat....











uppsss... muka tersangat poyos....


4 ulasan:

aBoi berkata...

kah kah kah.. bagus jugak... dapat lah aku mengembangkan lagi bakat tampal menampal ni.. thanks..

cik xxx berkata...

comel

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... tu la dayah....
kdg2 prsn sdiri sbb kata gmbr sdiri cantik... hik3.. pdhal........ tp xpe, kita mmg cntik pon... huk3... (^_^)

cik xxx : comel ke? gambar ke.... org nye yg comel....? hehehe.....

zal88 berkata...

wah2..smpt je ye..
mntg2 xde kje..ak xde mse nk wt bnde2 tu smua..huhuhuhu

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."