Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Oktober 2010

amBoi... bZ btOL aKu Ni......

Assalamualaikum..
hai kwn2.. sihat?
(cewah2.. berbasa basi plak...hik3)

msti bosan da kn blog aku ni..
da xde cter best pon....
nsib bek aku xletak bpe ramai yg dok kunjung blog aku ni..
kalu x, msti sdey je.. hehehe..

la ni, aku da seperti biasa..
mksudnye, xde la sibuk sgt..
lepas cuti raya, mmg xtenang ati ni..
asyik pkir jamuan raya bhgn je..

tp, Alhamdulillah..
sume bjln lancar (mudah2an..)
ramai yg mbantu..
Tuhan je yg boleh balas jasa mereka yg mbantu..

ni nk citer..
knon2 bz sgt la aku ni...
dr ari tu dok cter bz..bz..
korg pon da bosan dgr rintihan aku ni..

skrg da ok sket...
majlis bhgn pon da abis..
tinggal jabatan punye..
dan puspanita..
yg akan dibuat pd hari yg sama, iaitu esok..
hadooiii... mkn je la koje aku..

ptg di KDN,
mlm di JPN..
hmm..... tp kt jabatan,
aku ditugaskan jaga gerai...
bhgn ktorg ditugaskan utk menyediakan aneka laksa..
dan laksa yg akan dihidangkan adalah,
laksa penang, laksa johor dan laksam....
sdap kn.. hik4...

mcm2 mknan yg ada nnti..
kita tggu dan lihat je la esok..
hehehe....

haa, nk cter..
kerana sibuk sbb mjlis jamuan raya bhgn,
aku smpai tlupa nk uruskan perkara2 pnting..
contoh, sewa umh, bil astro, api dan air....
huhuhu....
tuan umh smpai msj,
siap ckp, rental xmsuk lagi kn.....
ya ampun tuan tanah....
mmg sgt2 tlupa saya.....

pagi2 dtg ofis tros bkk maybnk2u,
byr sewa ngn astro....
pstu disbbkn masa mjlis,
aku byk sgt bjln... dgn ksut tinggi xhengat tu..
kaki aku bengkak....

esok bgn pagi nye,
sluruh bdn sakit..
tpksa la aku EL...
pstu nk uruskn hal umh sket....
hehehehe....

hmm..
tu la... dok mrungut keja xde,
skrg da aktif, byk la keja...
pstu mrungut lagi........ keja byk plak...
aku ni mmg slalu xbsyukur..hmmmmmmm..........
tolong la berubah liana...
huk3....

hehehehe......

2 ulasan:

aBoi berkata...

aktif betul....

LiaNa YuSoF berkata...

hmm.. ntahle..
nmpk mcm aktif.....
ble ada program, kalut la aku...
ni sume sbb aku da jd wakil N27, kelab kebajikan bahagian aku.... kalu x, dok mcm dulu jgk la.... huhu.....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."