Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

29 September 2010

seMakiN haRi seMakiN sibUk... HmMm...

hari ni, da msuk 20 Syawal...
sekejapan je...
xsmpai 10 ari, Syawal pon berakhir....

dan baru arini,
aku ada sdikit masa nk update blog ni..
xnk la nmpk berhabuk sgt..
hehehe....

hmm..
aku terasa, skrg ni..
aku xbyk masa utk diri sndiri..
kecuali ari mggu...

sejak 2 menjak ni..
ari2, aku kuar umh 7.15 pagi..
balik pon dekat2 7.30 petang...
hmmmmmmmmm... terasa mcm penat dah badan ni...

dan sejak ada bos baru ni..
okla.... xdela aku bosan xwat pape..
xdela org kata aku goyang kaki..
(pdhal mana ada aku goyang kaki....)

dlm mggu dpn,
bhgn akan wat jamuan raya...
dan aku terlibat sama...

sjak dok dlm kelab...
mmg mcabar betul...
aku kena byk bfikir...
lg2 nk gerak kan biro aku..
tp aku lom bincangkan lagi...
aku just listkan dlm pale otak aku ni...
minta2 la ape yang aku fikirkan ni, terlaksana.....

dan skrg, mmg aku kena byk bsabar...
sbnrnye, aku ni bkn la jenis penyabar..
tp sjak 2 menjak ni.. aku boleh kawal..
aku ni jenis panas baran jgk la..
(tp btempat...)
xdela mngamuk marah2...
just wat muka protes dan byk diam..
tp balik umh, cter gak la kt dak2 umh..
hehehe... konon nk luahkan prsn...

ingt pas abis aktiviti bln syawal ni,
aku nk cuti.. tp mcm xptot je..
cuti aku pon bkn byk lagi..
ada la dlm 14 ari kot...
konon nk simpan 10 ari bwk ke taon dpn..
yelah... kot2 ada pape benda penting yg memerlukan cuti..
hehehe...

okla... nk smbung keja la..
daaa....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."