Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

30 Ogos 2010

haRi iNi...

Assalamualaikum...
hari ni, genap 20 hari umat Islam berpuasa...
dan kita ada lebih kurang 10 hari lagi menjelang Hari Raya...
tapi ni bkn la subjek utama aku...huhuhu...
wpun ati ni da xsabar2 nk raya..(nak cuti panjang sbnr nye...)

hari ni,
adalah hari terakhir en.bos aku...
kalu ikotkan perancangan, aku ptotnye nk cuti arini..
tp sbb ttbe je bos aku diarah btukar, tpksalah aku cancel cuti...
xsmpai ati la plak... hmmm...
jadi, di hari terakhir ni,
aku xdela nk bg pape sgt....
tp ada gak la beli kan something utk dia..
(kata td xde, ni ada plak... hmm.... otak aku penat sbnr nye..)

smlm,
pulang je dr melaka,
aku smpai umah org da berbuka da..
kt bukit jalil sempatla sambar 3 lauk..
blik umah, beli nasi putih kt kdai mamak bwh,
smpai umh tros je minum & makan...
pastu pas solat mghrib,
aku kuar balik... g alamanda...
(hadooiii....Tuhan je tau penatnye..)

bkn ape..
aku nk g beli hadiah utk en.bos aku...
balik melaka mmg xsmpat nk beli pape..
kuar shopping pon, pening pale dok mlayan
adik bradik yg byk nau cekadak nye..
hmm.. sabor je la....

jadi mlm td,
ngn kepenatan, aku naik bas,
tros g alamanda...
smpat gak la terlelap sat dlm bas.. hehe...
smpai2 tros g "tut"
cewah2...mana leh gtau beli kt ne..
yg pasti kat alamnda.... haha..

cari punye cari punye cari.....
akhir nye jumpa gak...
prancangan nye nk beli kn neck tie..
tp aku tgok harga... hmm... xbaloi langsong..
xcntik, mahal lak tu...

dok slongkar2 lagi..
cari2 kot2 ada harga yg patot dgn kecantikan tie tu,
ttbe aku tpandang 1 set kotak ni...
dlm nye ada tali pinggang, wallet n sbatang pen...

tgok punye tgok punye tgok..
mcm bkenan... hehehe...
belek2 sampai tah bpe lama,
akhir nye aku stuju utk beli...

harga kalu xde sale, bole tahan mahal la..
alhamdulillah... ikut kemampuan aku...
(jgn lak tanye bpe harga nye... hehehe...)

pas da bli tu, g cari paper bag plak..
pstu cari bunye kiut miut yg leh letak kt kotak cantik tu...
hehehe..
ni la hadiah nye...
(shhh.... jgn gtau en. bos saya tau... hehehe..)

hadiah yg xseberapa dr PA yg xbpe pndai nk memilih.. hik3...
dan arini jgk,
aku kena balik melaka balik...
sbb nye,
AKU YG SEMAKIN TUA, SEMAKIN PELUPA....!!
hadoii... penat betul nk pegi balik pegi balik ni...
aku tertinggal enset la..
enset baru beli lak tu..
huhuhu.......
T_T
nk xnk aku kena blik jgk...
okla,
t aku nk wat entry psal besday aku aritu....
tp nnt la.. skrg sudah xde mood nk taip ble teringat enset...
hmmmm.....

2 ulasan:

aBoi berkata...

saya terlupa lah...
happy birthday darling...

zal88 berkata...

wa..enset bru ke??
ehem2...sape bg??blik kang cte eh...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."