Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Jun 2010

WeeDinG KakaK & aBanG bUddY....

Alkisah 5 Jun 2010...

Majlis Persandingan Kakak Farah (Kak Ija dan Pasangan)
dan Abg Farah (Awit dan Pasangan)
di umh farah di Kg. Gubah, Nyalas, Melaka...
yang turut serta,
aku (yg sudah berada di Melaka) dan Dayah yg mmg tinggal di Melaka..
dari Putrajaya, Timah, Tina, Moos dan Abg Ijam...

ktorg mmg da plan nk gerak sama2...
so, aku soh diorg tunggu kt Tol Simpang Ampat...
kebetulan aritu nenek aku wat gak kenduri..
tp aku da jnji nk pegi kenduri farah...
nsib bek mak bagi pegi...
so bergerak la kami 8 org ke umh farah...
(aku bwk adik ngn spupu)

smpai2 mmg umh dia pnuh....
dgn cuaca yg agak panas..
mmg mcabar kesabaran tol la..
nsib bek adik aku xwat prangai...
kalu x, aku tinggalkn dia kt tepi jln...
(cewah.. acah mak enon...hehehe...)

lauk2 dia pon ok....
ada nasi minyak ngn nasi putih...
lauk dia, kari daging..
ayam msak merah, acar mentah,
kurma daging, ikan keli msak sambal..
ada lg ke aku ttinggal ek.... hehehe...
(xde nye nk snap gmbo time ni...)

da mkn2, ktorg nk g tgok plamin pulak..
pngantin nye tema, gold..
cntik gak la..
kak ija pon cntik sgt..
mekap dia.... puas ati la tgok...
baju pon cntik...
wpon dia pkai songket...
(pergh.. azab tol kalu pkai songket dlm cuaca panas...)

ni antara gmbr2 yg diambil...
xbyk pon, sbb ada kt kamera org jgk..
ni je la yg mmpu ditepek...
hehehe....

tu pngantin nye.. yg awit xamek pon... segan... hehehe....

aku n tina... (sgt gemukkss aku...)

timah n tina....

dayah n farah...

moos ngn adik den..


spupu, nazira....

kami semua...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."