Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 April 2010

HilanG sButiR peRmaTa....

Innalillahi wainnalilllahi rajiun.........

pagi td,
hampir mnjerit aku ble aku dgr DJ Era,
Dina...
ckp yg Din Beramboi telah menghembuskan nafasnya
jam 12.30 tengah mlm td...
aku terus usap dada....
dan mata aku pon terus berkaca...
terasa nk menangis..
tp aku mcm xbole...
sbb dlm bas... nnt org pelik pulak...
aku tahan je smpai ofis...

smpai ofis, aku tros bukak brita online..
sume......
ternyata btol...

org yg slama ni mceriakan kita..
org yg senang mmbuatkan kita ketawa....
org yg slumber berjenaka...
org yg disenangi sume lapisan masyarakat..
dah pergi meninggalkn kita.....

tiba2 aku rasa sebak...
rasa sdih...
mngalir air mata aku...
sbb mmg xdisangka2....
smlm aku baru je dgr iklan slot Sawan arwah dgn Pak Nil....
tp hari ni....................
berita mmg mengejutkan aku sgt2....

mmg bkn kuasa kita utk tentukan ajal maut..
tp aku rasa sdih...
dan buat aku rasa sedar diri....
bila mana, bila Allah nk kita kembali padaNya..
ble2 masa je.....

Ya Allah Ya Tuhanku...
KAU tempatkanlah hambaMU yg bernama
MiorAhmad Fuad bin Mior Badri
dikalangan orang-orang yang beriman....
Semoga roh allahyarham dicucuri rahmat.....
amin........

dan aku doakan,
berharap yg keluarga arwah bersabar.....
dan aku rasa peminat2 arwah tmasuk aku
rasa sgt sdih dgn kehilangan beliau....
mmg aku tgh sdih skrg ni...
T_T

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."