Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

06 April 2010

aGak bEnganG sDikiT...

aku rasa otak aku blur spjg hari....
aku xtau nape....
mayb sbb aku cuti smlm....
so, arini.. ingt dtg keja xdela rasa berat kepala..
sbb da rest 3ari..


TETAPI..
lain pulak yg aku rasa....
hmmm....


pagi2 lagi dia da ajak bborak....
ape yg diceritakan tu sume psal projek rahsia dia...
aku da le mamai2 pepagi..
dia leh bukak cter tu pulak...
bosan aku dgr....


mana xbosan..
sjak 2 3 mggu lepas lg..
cter yg sama je...
dia da le cter skit2..
cuba cter detail2, baru la aku exited nk dgr..
ni bnda nye cter skit2..
ble aku tanye, dia ckp... ha..tu nnt cter kemudian...
perghhh.... rasa nk pnampor org je...


ok...
korg msti da pelik kn..
pahal minah ni bleter sengsorg...
hahaha...
xpela, korg xyah phm pon xpe..
jnji aku puas dpt taip kuat2...
konon2 nk tunjuk la aku ni marah...
hahaha...


aku stress sket la sjak 2mnjak ni...
xtau la...
mayb sjak dilantik jd urusetia utk satu projek bsar under bhgn aku ni... tu yg wat aku stress memanjang..
bnda ni interesting..
tp cter la detail2 kt aku...
ni cter tu sket ni sket..
aku jd xphm la jwb nye...
bnda ni baru prancangan..
org ckp, angan2 je lebih....
xtau la dpt approval ke x dr org atasan.....


pstu disbbkn aku ni PA,
sume bnda nk cter kt aku...
kn ok kalu kumpulkn sume fasi ngn urusetia...
cter detail2 kt sume bg sume phm....
baru la fair...
ni aku sorg nk dgr dia celoteh,
urusetia lain spatah bnda pon xtau lg...


harap2 aku kuat la nk ngadap bnda ni sume...
aku tau bnda ni best...
interesting....tp lagi best kalu kasi briefing kt sume..
bg sume phm.. adil la kn....
ni aku je sorg dgr....
da le aku xde pngalaman..
dok dgr dia bcerita aku tmanggu2 sorg2....
hmmmmm........

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."