Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Mac 2010

sUciNya waJah baYi....

tengahari tadi, aku temankan kwn ofis pegi pejabat Imigresen..
bos dia soh ambilkan barang...
masa ktorg bjalan di kaki lima bangunan tu,
ttbe ktorg nampak taska baby...
tirai taska tu jarang...
so bole la nmpk org2 didalam....

tgh2 ckp n borak2 ngn member
ttbe nmpk...eh... ada baby bawah meja dlm taska tu...
hehehe....comey sungguh....
ktorg bnti kejap nk tgok..
ramai jgk baby dlm tu...
ada yg tgh main sorg2...
ada yg tgh minum susu smbil baring...
ada yg tgh tdur..
alahai.....comel sungguh.....

da ambik brg..
patah blik jln td....
dlm ati nk benti jap la tgok baby kt taska tu...
ttbe ktorg nmpk ada sorg baby tgh tcegat bdiri tepi cermin yg btutup tirai tu..
pndai btol baby tu...
dia tarik tirai tu supaya boleh lihat luar....

yg kelakar tu,
muka baby tu pnuh dgn hingus atau dlm sains nye dipanggil mukus...
hehehe.... selepat pd hidung dia....
geli pon ada...tp rasa geram je....rasa nk amek kain yg terikat kat leher dia tu pastu lap kasi bersih....ish2...

bole pulak ktorg mlayan baby tu...
dr sorg, pstu dtg geng2 baby yg len...
baby hingus td tu siap tolong tarikkn tirai tu,
nk kasi kwn2 dia tgok ktorg...
ala....pndai nye...

aku pon dok agah2 baby tu..
senyum2...gelak2 baby tu....
pdhal bkn dgr pon.... kaca cermin dia tebal....
pstu dok men babai2...
dr 2, dtg lg 2 baby mnjadikan ada 4 org baby bsidai kt tepi cermin mngadap akak2 kt luar...hehehe.....

lg la aku btmbah suka aku nk dok kt situ....
hik3...
dari babai, men flying kiss pulak....
baby2 tu pon flying kiss gak kt aku....
alahai..........cerdik anak2 skrg....

rasa agk lama aku kt situ,
aku pon kena la gerak blik ofis...
kang org cari pulak..
masa nk blik tu aku babai baby2 tu lg...
diorg pon babai kt aku..
aku flying kiss lagi...
diorg pon flying kiss blik kt aku....
empat2 baby tu pndang je aku ngn member...

ttbe aku rasa mata aku berair...
ala.....rasa mcm sdey je..
tp xpela...at least ati aku ni riang dpt tgok muka baby2 yg suci tu.....
hmmm.....
mula la aku berangan nk baby...hehehe...

2 ulasan:

aBoi berkata...

baby memang comel !

Tanpa Nama berkata...

bby mmg comel..tapi yang aku tak faham kenapa mesti ada orang nk buang baby..baby tue tak salah..yang salah mak pak dyorg..haih..donia2.. klu tak nak kasi kat aku..geram tol

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."